خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان مطرح کرد:

تغییر وضعیت به رنگ سیاه در اردستان/‌ ابتلای ۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۷۵۳

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: شهرستان اردستان از رنگ نارنجی و قرمز عبور کرده و در وضعیت بحرانی یا رنگ سیاه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان, بنابر اعلام سامانه ماسک" وزارت بهداشت ودرمان، وضعیت اردستان از رنگ نارنجی و قرمز عبور کرده و در وضعیت بحرانی یا رنگ سیاه قرار گرفته است. وضعیتی که نشان از عمق فاجعه کرونا در شهرستان را نشان می دهد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان ضمن اشاره به آمار مبتلایان در ۲۴ ‌ساعت گذشته،گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 17 بیمار (مرد 75 ، 45 ، 42 ساله  و زن 88 ، 65 ، 64 ، 41 و دانش آموز دختر 10 و 11 ساله از اردستان، مرد 84 و 40 ساله و زن 74 ، 44 و 44 ساله و دانش آموز دختر 11 ساله از زواره، مرد 28 ساله از مهاباد و مرد 83 ساله از روستاهای بخش مهاباد) شناسایی شده است.

حسن ذبیحی افزود: مجموع بیماران کووید 19 شناسایی شده در شهرستان اردستان 769  نفر است.

مدیر شبکه بهداشت خاطرنشان کرد:خوشبختانه تاکنون 658 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند و تا امروز  2510  آزمایش تشخیص کووید 19 در شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز