خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین خبر داد:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین/ دستگیری ۱۸ متهم به سرقت و توزیع موادمخدر

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۶۴

فرمانده انتظامی قزوین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس برای اجرای این طرح ۱۸ متهم به سرقت و توزیع موادمخدر را نیز دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی تصریح کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه‌دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه استحفاظی کلانتری‌های ۱۱ مدرس و ۲۰ اقبالیه به اجرا گذاشته شد.

به گفته‌ او در اجرای این طرح،ماموران انتظامی مرکز فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی شهرستان در عملیات ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر متهم به سرقت، تهیه و توزیع موادمخدر و معتاد متجاهر در این حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ خدایی، اظهار داشت: در اجرای این طرح همچنین ۶۰ گرم مواد مخدر، ۹ دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف و فاقد مدارک نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، تاکید کرد: از شهروندان درخواستی داریم تا برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سوداگران مرگ ضمن همکاری با پلیس، اخبار و اطلاعات خود را در بخش مسایل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز