خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ برتر؛

هتریک نفتی تراکتور در ابتدای فصل/اولین آزمون منصوریان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۵۸

بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا جمعه- ۱۶ آبان ماه- رسماآغاز می شود و بار دیگر تنور فوتبال در تب و تاب کرونایی داغ خواهد شد. طبق برنامه، در روز نخست این مسابقات ۴ بازی انجام می‌شود که مصاف تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان در تبریز یکی از این دیدارهاست. جدال دو تیم راس ساعت ۱۶:۴۵ با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،تراکتور که در فصل جدید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا رقابت خواهد کرد، در نخستین گام رسمی خود میزبان نفت مسجدسلیمان است. دیداری که انتظار هواداران میلیونی این تیم برای رونمایی از تراکتورِ علیرضا منصوریان را به سر خواهد رساند. تیم محبوب پرشورها با سرمربی جوان و داخلی خود و با اتکا به مثلث کاپیتانان نامدارش جزو مدعیان قهرمانی قلمداد می‌شود.

نفتی‌ها امیدوار به تکرار موفقیت

در آن سوی میدان، نفت مسجدسلیمان که در فصل گذشته در هر دو مسابقات لیگ برتر و جام حذفی شگفتی‌ساز بود، با شمایل جدید کار خود را آغاز خواهد کرد. سیدمجتبی حسینی که مربی نام‌آشنا برای تراکتوری‌هاست، جایگزین مهدی تارتار در نیمکت این تیم خوزستانی شده است. نفت، شاکله اصلی تیم فصل قبل خود را از دست داده ولی با جذب بازیکنان جوان و با تجربه، امیدوار به آینده و تکرار موفقیت فصل قبل است.

تغییرات در کادر فنی و ورود دیر هنگام به بازار نقل و انتقالات وجه مشترک دو تیم است. از نفرات شاخص تازه وارد در تیم تراکتور می‌توان به وفا هخامنشی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمد قادری و سعید واسعی اشاره کرد و در تیم نفت مسجدسلیمان نیز باید از جدایی بازیکنان تاثیرگذاری چون میثم نقی‌زاده، عماد میرجوان، الجبوری و حسین ابراهیمی یاد کرد که نفراتی چون محمد بلبلی و فرید بهزادی کریمی به جای آن‌ها جذب شدند.

تراکتور و نفت مسجدسلیمان برای سومین فصل متوالی در هفته آغازین لیگ برتر برابر هم صف‌آرایی می‌کنند، با این تفاوت که مصاف پیش‌روی دو تیم به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد. نتیجه بازی دو تیم در دو فصل گذشته با تساوی بدون گل رقم خورد و باید دید که این طلسم شکسته می‌شود و یا شاهد حکایت "تا سه نشه بازی نشه" خواهیم بود.

حبیب فرعباسی تنها جابجایی بین دو تیم در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل به شمار می‌آید که خیلی زود به تیم سابقش رسیده است. این گلر از نفت مسجدسلیمان به تراکتور پیوسته و به نظر می‌رسد ذخیره محمدرضا اخباری در این تیم خواهد بود. در سوی مقابل نیز فرید بهزادی کریمی دیگر بازیکن مشترک دو تیم در بازی فرداست. وینگر پیشین تراکتوری‌ها در پایان فصل گذشته با جدایی از تیم ماشین‌سازی راهی نفت شد و در لیگ بیستم با پیراهن این تیم جنوبی به میدان خواهد رفت.

بازی فردا هفتمین مصاف دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال است. در شش دیدار پیشین نتایج معمولا با برتری تراکتور رقم خورده و سرخ‌پوشان در برابر نفت مسجدسلیمان با کسب ۴ پیروزی و ۲ تساوی شکست‌ناپذیر ظاهر شده‌اند. این آمار در تبریز کاملاً یکطرفه بوده و تراکتور در دیدارهای خانگی‌اش برابر نفت مسجدسلیمان رکورد صد درصد پیروزی را دارد. همچنین باید به کلین‌شیت صددرصدی در این بازی‌ها نیز اشاره کرد جایی که نفتی‌ها هیچ‌گاه در تبریز موفق به باز کردن دروازه تراکتور نشده‌اند.

با تمام این اوصاف، باید منتظر ماند و دید این دیدار در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال چه نتیجه‌ای خواهد داشت و آیا موتور تراکتور در همین ابتدای راه با سوخت نفت روشن خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز