خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس سازمان صمت به اظهارات رئیس بیمارستان امام رضای تبریز؛

فرافکنی نکنید،نیاز اکسیژن بیمارستان‌های استان تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۵۱

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیاز مراکز بیمارستانی به اکسیژن تامین می‌شود، گفت: برخی با فرافکنی سعی در توجیه رفتارهای غیرمسئولانه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،حبیب امین زاده در جمع خبرنگاران گفت:در ساعات گذشته و در پی طی اظهار نظر رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز مبنی بر کمبود اکسیژن به عنوان حیاتی‌ترین نیاز بیماران کرونایی و عدم همکاری مراکز تولید و توزیع، در کمتر از چند ساعت، ۸ تن اکسیژن مایع تا نیمه‌شب چهاردهم آبان ماه ۱۳۹۹ از طریق یکی از استان‌های همجوار تامین می شود ؛همچنین این روند طی برنامه ریزی مناسب، بر حسب نیاز بیمارستان های استان ادامه خواهد داشت.

وی  با اشاره به اینکه در سطح استان اکسیژن مایع تولید نمی شود؛ افزود: در عین حال تمام مراکز تامین و توزیع اکسیژن گازی موظف به فعالیت چند برابر ظرفیت شدند.

وی اظهار داشت: در چند ماه اخیر به‌ رغم برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونای استان، هیچ گونه اعلام نظر در خصوص وضعیت اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از سوی مسئولان بهداشت و درمان به سازمان صمت اعلام نشده است.

وی پیشنهاد کرد؛ امکان ذخیره سازی بیمارستان های مهم استان برای اکسیژن مایع افزایش یابد.

 روز گذشته رئیس بیمارستان امام رضای تبریز در جمع خبرنگاران از کمبود اکسیژن را چالش جدی حوزه سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز