خبرگزاری کار ایران

پلمب سه مطب پزشکی در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۳۷

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تاکستان گفت: سه مطب پزشکی در سطح شهرستان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا مهر و موم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر جعفرزادگان امروز پنجشنبه- ۱۵ آبان ماه-  با اعلام این خبر افزود: در ادامه بازدیدهای مشترک تیم نظارت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان، ضمن بازدید از مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌های سطح شهر، سه مطب پلمب شد و چند مطب و یک درمانگاه اخطار پلمب دریافت کردند.

معاون تاکستان ضمن انتقاد از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز درمانی و مطب‌های خصوصی خواستار رعایت تمامی مقررات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در این مراکز شد تا سلامت مردم بیش از این به خطر نیفتد.

این مسئول گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، نظارت تیم‌های ویژه بازرسی فرمانداری‌ و بخشداری بر اماکن عمومی تشدید می‌شود و محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه در حوزه مدیریت بیماری کرونا کار از هشدار، تذکر و اخطار گذشته و موقع اقدام است، افزود: مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است و ما موظف هستیم با افراد متخلف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد کرده و درب این واحدها را پلمپ کنیم.

جعفرزادگان افزود: برای عبور از بحران بیماری کرونا باید مردم توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی حضور یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز