خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار و بخشدار ویژه خارگ :

امکانات کتابخانه خارگ محدود است /ضرورت توسعه کتابخانه خارگ

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۱۷

جلسه انجمن کتابخانه عمومی جزیره خارگ با حضور بخشدار ویژه خارگ و سایر اعضای انجمن در بخشداری خارگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این جلسه که صبح امروز -پنجشنبه ۱۵ آبان ماه- در سالن اجتماعات بخشداری خارگ برگزار شد ، ناصر ابراهیمی بخشدار و  رئیس انجمن کتابخانه های عمومی جزیره خارگ اظهار امیدواری کرد تا با همفکری  بتواند گام‌های موثری در پیشبرد اهداف کتابخانه عمومی شهید مهدوی بردارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بخش ویژه خارگ دارای استعدادهای با لقوه ای در زمینه رشد و اعتلای فرهنگ دارد : اظهار داشت متاسفانه مراکز فرهنگی خارگ بسیار محدود است  .این بخش دارای یک کتابخانه عمومی است که از لحاظ فضا و امکانات بسیار محدود بوده و جوابگوی نیاز مردم بویژه جوانان است.

او با اشاره به لزوم گسترش فضای فرهنگی خارگ افزود : یکی از راه های مهم و اساسی برای غنی سازی اوقات فراغت  دانش آموزان و جوانان روی آوردن به کارهای فرهنگی ،تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی است که این مهم تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد.

بخشدار ویژه خارگ در پایان این نشست از شهرداری ، شورای اسلامی شهرو عملیات عمومی خواستار همکاری لازم جهت بازسازی و توسعه فضای کتابخانه عمومی و پرداخت نیم درصد کتابخانه توسط شهرداری و شورای اسلامی شد.و از سایر اعضای انجمن خواستار همکاری در تهیه کتابهای مورد نیاز کتابخانه ،برنامه های هفته کتاب و تهیه جوایز مسابقات هفته کتاب شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز