خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد:

کاهش 24 درصدی ورودی خودرو به اصفهان با اعمال محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۹۸

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از کاهش ۲۴ درصدی ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی نسبت به روزهای عادی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الله غلامی افزود :در مدت یاد شده حجم خروج خودروهای پلاک بومی از اصفهان به خارج از استان نیز ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش حجم سفرهای درون شهری در مدت ۴۸ ساعت اخیر گفت: تردد در ۶ جاده اصلی و مبادی ورودی به استان شامل کاشان، نایین، شهرکرد، دامنه، نجف آباد و شاهین شهر و سایر محورهای فرعی بهوسیله عوامل پلیس راه، ارتش، بسیج، راهداری، شهرداری و فرمانداری‌های مرتبط با مسیرهای تعیین شده با جدیت کنترل می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: در این مدت خودروهای پلاک غیربومی که از سایر مبادی وارد اصفهان شدند نیز مشمول جریمه پنج میلیون ریالی پلیس راهور شدند.

وی یادآور شد: اکنون محدودیت‌ فعالیت برخی مشاغل برای هشت شهرستان شامل گلپایگان، نجف آباد، خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، کاشان، شهرضا و مبارکه در حال اجراست.

غلامی اضافه کرد: در مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان، سپاهانشهر و بهارستان نیز محدودیت فعالیت برای شماری از مشاغل اعمال می‌شود.

براساس تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در باره بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش‌رو، محدودیت رفت‌ و آمد در ۲۵ مرکز استان‌ از جمله اصفهان از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان اعمال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز