خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز عنوان کرد؛

آمادگی برای توسعه منابع انسانی واحدهای صنعتی و خوشه های کسب و کار استان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۹۶

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از آمادگی کامل این شرکت برای توسعه منابع انسانی واحدهای صنعتی و خوشه های کسب و کار استان در راستای جهش تولید و در شرایط شیوع کرونا، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی مهدی پور با اشاره به تأثیر بهسزای برگزاری دورههای آموزشی و ارتقای مهارتهای مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی برای تحقق جهش تولید در سال جاری، اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید و دستیابی به شاخص های تعیین شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، برگزاری 85 دوره آموزشی مدیریتی، کارآفرینی و مهارتی مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی و خوشه های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است. لذا، بر اساس نیازسنجی‌های آموزشی و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده از واحدهای صنعتی، دوره های آموزشی مذکور با حمایت و یارانه 80 درصدی بودجه از طریق این شرکت برگزار خواهد شد.

او  افزود: مهم ترین برنامه ریزی های انجام شده برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی در قالب بسته های آموزشی کاملا کاربردی و به تفکیک نوع صنایع موجود در استان برای توسعه و گسترش بازار این واحدها و در نهایت جهش تولید در بخش صنعتی است.

مهدی پور با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه های صنعتی در خصوص دوره برگزار شده افزود: این دوره با حضور اعضای خوشه پوشاک استان و هیئت مدیره اتحادیه برگزار شد.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این دوره ارتقاء مهارت اعضاء در نحوه فروش، سیاست گذاری ها و مدیریت فروش، ارتباط با مشتری و تکنیک های فروش است. 

او به نقاط فشار مشخص شده در خوشه اشاره کرد و توضیح داد: از آنجا که یکی از نقاط فشار مشخص شده در خوشه ضعف در توسعه بازار است، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه بازار و بازاریابی برای توسعه بازار خوشه و رشد این صنعت، مفید بوده و در دستور کار دفتر توسعه قرار گرفته است.  

مهدی پور، در پایان از مدیران واحدهای صنعتی درخواست کرد که با توجه ویژه نسبت به این دوره ها، بستر لازم برای توسعه بازار محصولات خود فراهم کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز