خبرگزاری کار ایران

فرسوده بودن ۶۵ درصد شبکه های آبرسانی شهرستان بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۷۹

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن گفت: ۶۵ درصد از شبکه های آبرسانی شهرستان بردسکن فرسوده و بالای ۴۰ سال قدمت دارد.

حسین اولیایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه آب و فاضلاب شهرهای بردسکن ، انابد و شهرآباد ۷۵ روستا و آبادی را تحت پوشش خود دارد، افزود: این اداره دارای ۵۲ منبع آبی با شبکه توزیع ۵۷۰ کیلومتر، ۳۹۰ کیلومتر خطوط انتقال و ۲۰ هزار و ۳۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره را راهبری میکند.مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن گفت: این امور بالغ بر ۳۵ هزار اشتراک دارد و تنها دغدغه ما تامین آب شرب سالم برای مردم شهرستان است. 

اولیایی به پروژه‌های در دست اجرای این مدیر در تامین آب شرب پایدار روستا های بخش انابد و شهرآباد و منطقه عشایری بردسکن اشاره کرد و گفت: با اجرای پروژه مجتمع آبرسانی روستاهای زیرک آباد و برجک مشکل افت فشار آب در  روستاهای بخش شهرآباد و  بخشی از روستاهای بخش انابد مرتفع خواهد شد.

او میزان اعتبارات ابلاغی امسال را بیش از ۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات در مرحله مبادله موافقت نامه است که پس ازتصویب نهایی این اعتبار به شهرستان اختصاص داده می شود.

او بیان کرد: ازابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ متر در ۳ شهر بردسکن ، انابد و شهرآباد و ۴ هزار متر نیز در سطح روستاها لوله گذاری و نسبت به اصلاح شبکه های آبرسانی اقدام شده است که امید است با تامین اعتبار لازم بتوانیم بخش دیگری از شبکه های آبرسانی را تاپایان امسال اصلاح و بازسازی کنیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن با بیان اینکه پروژه مخزن ۲ هزار متر مکعبی آب شرب بردسکن با نام شهید مبارکی سال ۹۵ احداث شده است گفت: متاسفانه سایت کلرزنی این پروژه همچنان نیمه تمام است و برای تکمیل آن حداقل ۳ میلیارد ریال اعتبار نیازاست. 

او همچنین گفت: برای تکمیل پروژه چاه آب شرب شماره ۶ بردسکن، ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با تکمیل این پروژه مشکل کم آبی و افت فشار آب شرب در شهر بردسکن تا چندین سال آینده مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز