خبرگزاری کار ایران

شهردار آلنی در گفت و گو با ایلنا:

لزوم انجام ساخت و سازهای جدید با اخذ پروانه / بناهای غیر مجاز تخریب خواهد شد/ تلاش شهرداری بر افزایش رفاه شهروندان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۶۹

شهردار آلنی بر اخذ پروانه در ساخت و سازهای جدید شهر تاکید کرد.

علی قلی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: با مساعدت مردم فهیم و فرهنگی شهر آلنی و همکاری اعضای محترم شورای شهر همه توان خود را بکار می بندیم تا این شهر را در شان مردم آن بسازیم.

وی افزود: اجرای طرح جامع شهری در برنامه شهرداری به عنوان افق روشن شهر  در دست اجرا است که مطالعات آن انجام شده و فعلا در حد مقدورات و امکانات موجود به محلات رسیدگی خواهیم کرد تا اهالی با مشکلات رفاهی مواجه نباشند. 

اولین شهردار و شهردار جدید شهر آلنی اظهار امیدواری کرد با تامین ماشین آلات و بودجه لازم خدمات شهری سرعت گیرد.

مهندس قلی پور گفت: بهسازی محلات با توجه به مشکلات تردد ساکنین با  کوچه‌ها و‌ معابری خواهد بود که در فصول بارندگی شهروندان ساکن در آنها دچار مشکلات بیشتری هستند.

قلی‌پور بیان کرد: همکاری اهالی، ضامن اجرای طرح بزرگ افق روشن شهر است و با اقداماتی که انجام شده درخواست پروانه ساخت و ساز از شهرداری سرعت گرفته و طبق مقررات و ضوابط دریافت هرگونه مجوز انشعاب برق، آب و گاز منوط به معرفی شهرداری به ادارات ذیربط خواهد بود.

وی از شهروندان خواست برای اینکه در طرح جامع شهری آلنی که با قوت و حمایت دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود دچار مشکلات نشوند نسبت به اخذپروانه ساخت اقدام نمایند تا برای بهسازی شهر مجبور به تخریب نباشیم.

گفتنی است آلنی در شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل واقع شده که در سال 98 به شهر تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز