خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قزوین خبر داد:

مسابقه رالی ویژه خانواده آتش نشانان قزوینی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۳۶

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه رالی ویژه خانواده آتش نشانان قزوینی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و پاسداشت مقام آتش نشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد درافشانی افزود: این مسابقه رالی با حضور 25 خانواده آتش‌نشان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: مسابقه رالی ویژه خانواده آتش‌نشانان 15 آبان ماه سالجاری ساعت 8 صبح از پارکینگ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین آغاز و خط پایان آن مزار شهدای امامزاده حسین (ع) است.

وی اضافه کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور و ایجاد نشاط و شادابی بین جامعه طراحی شده است.

درافشانی در خاتمه گفت: شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را امسال تحت تاثیر خود قرار داد، مسابقه رالی خانواده به دلیل حضور افراد در ماشین شخصی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نظر شیوع ویروس کرونا کاملا بی‌خطر است.

لازم به ذکر است؛ مسابقه رالی ویژه خانواده آتش نشانان با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز