خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان قزوین خبر داد:

کسب رتبه دوم جشنواره سراسری قصه گویی توسط نوجوان تاکستانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۹۴۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: رها طاهری عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک این کانون، رتبه دوم نخستین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مژده اروجی با اعلام این خبر گفت: این نوجوان با روایت قصه "مرد و نامرد" از کتاب بررسی گویش تاتی تاکستان اثر زنده یاد استاد عباس طاهری رتبه دوم این جشنواره سراسری را کسب کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: نخستین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با دریافت ۴۰۰ اثر از سراسر کشور برگزار شد.

این مسئول گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی در روستای شمیل در استان هرمزگان که محور و عهده‌دار برگزاری این جشنواره بود به پایان رسید و طی این مراسم ۲۰ برگزیده آن در ۶ بخش آزاد، کودک و نوجوان، بخش ویژه دفاع مقدس، پدربزرگ و مادربزرگ، مسجد روستای ما و بخش خردسال، معرفی و تقدیر شدند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث شکوفا شدن هرچه بیشتر استعدادهای کودکان و نوجوان سراسر کشور به ویژه در مناطق روستایی و عشایری می‌شود که امیدواریم با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط شاهد تداوم آن باشیم.

اروجی اظهار داشت: در استان قزوین، استعدادهای مختلفی در زمینه‌های فرهنگی و فکری در رده سنی کودک و نوجوانان وجود دارند که امیدواریم بتوانیم از تمامی این استعدادها به خوبی استفاده کرده و آنها را در سطح کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز