خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار البرز مطرح شد؛

اتخاذ تدابیر فوری برای احیای کارخانه مقدم

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۹۰۹

استاندار البرز با تاکید بر توجه هرچه بیشتر به واحدهای فعال تولیدی در این استان گفت: باید ظرفیت تولید و اشتغال دراین واحدها با هدف بهبود هرچه بیشتر چرخه اقتصاد افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی امروز چهارشنبه در بازدیدی از کارخانجات مقدم و مجموعه تولیدی زرنام در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ، که با همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان انجام شد ، افزود: برخی از واحدهای فعال قدیمی به واسطه گسترش شهر از سنوات گذشته با موانعی برای فعالیت مواجه شده اند که با کمترین ظرفیت به سمت تعطیلی پیش می روند.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد، جلسه ای مشترک متشکل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، سرپرست فرمانداری نظرآباد و نماینده کارخانه مقدم برای حل مشکلات این واحد بزرگ تولیدی و حفظ نام مقدم برگزار و نتایج آن ظرف یک هفته مشخص شود.

شهبازی گفت: همچنین برای این منظور با رئیس امور شعب بانک ملی و رییس سازمان تامین اجتماعی نیز با هدف احیای کارخانه مقدم نشست و رایزنی انجام می شود.

وی افزود: در بازدید از مجموعه زرنام  نیز مقرر شد، ترتیبی اتخاذ شود تا محموله ذرت این واحد در اسرع وقت ترخیص شود تا تولید رونق گیرد که بواسطه این امر از تعدیل 500 نیروی کار جلوگیری شد.

شهبازی گفت: تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی استان البرز نقش بسزایی در صادرات دارند بنابراین با ارایه راهکارهای اقتصادی باید هرچه بیشتر از این ظرفیت ها بهره برد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز