خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبر داد:

تخصیص اعتبار برای پایان پروژه آب‌رسانی به دهستان‌های قره‌باغ و بید زرد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۸۶۷

معاون عمرانی استانداری فارس از تخصیص سهم قابل توجهی از منابع آب استان، به پروژه‌های آب رسانی روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا محمود رضایی در تشریح شرایط آبرسانی به روستا‌های قره باغ و بیدزرد، اظهار کرد: روستا‌های دهستان قره باغ در قالب مجتمع روستایی سلطان آباد از اعتبارات متمرکز ملی بهره مند هستند.

او ادامه داد: امسال مبلغی معادل ۱۳۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی برای آبرسانی به روستا‌های این دهستان در نظر گرفته شده است. 

معاون عمرانی استانداری فارس همچنین از اتمام مطالعات برای آبرسانی به روستا‌های دهستان بیدزرد خبر داد و گفت: در حال حاضر اسناد این پروژه جهت برگزاری مناقصه در حال تکمیل است.

رضایی بیان کرد:به‌‌رغم محدودیت اعتبارات ملی، شرکت آب و فاضلاب شیراز پیگیر تامین اعتبار برای تکمیل و تسریع پروژه آبرسانی به روستا‌های دهستان بیدزرد بوده و اتمام این پروژه از طریق منابع استانی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت تامین آب شرب برای تمام مناطق استان و اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های آبرسانی عنوان کرد: در شرایط موجود برنامه‌ها کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی برای انجام و بهبود عملیات آبرسانی به تمام شهر‌ها و روستا‌های استان در حال انجام است.

معاون عمرانی استانداری فارس یادآور شد: در حال حاضر در خصوص آبرسانی به روستا‌های استان، اقداماتی گسترده‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز