خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس مطرح کرد؛

ضرورت تعیین اولویت های فارس در بودجه 1400کل کشور/تعامل مجمع نمایندگان با دستگاه های استان در حل مشکلات

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۸۱۲

ریئیس مجمع نمایندگان استان فارس تلاش برای استفاده حداکثری از بودجه 1400کل کشور و ظرفیت برنامه هفتم توسعه را از اولویت های مجمع در روزهای آینده عنوان کرد.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان فارس با استاندار و معاونان وی در محل استانداری فارس که به منظور بررسی فرصت ها و چالش های  استان در شناخت اولویت ها در بودجه سال 1400 برگزار شده بود، اظهار داشت: برای دو موضوع مهم بهره گیری از بودجه 1400 و برنامه هفتم توسعه کشور، باید یک تعامل سازنده میان مجمع و دستگاههای استان ایجاد شود.

وی افزود: اعضای مجمع نمایندگان فارس امروز در مجلس یازدهم تلاش کرده اند که خالق شرایط باشند و به همین منظور اکثر کمیسون های مهم مجلس در اختیار نمایندگان استان است و آنها تنها شنونده موضوعات و طرح ها نیستند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: امروز قریب به اتفاق نمایندگان استان فارس تلاش دارند مسایل مهم، اولویت دار و جدی استان را به دور از حاشیه سازی های بی مورد، دنبال کنند و هماهنگی شایسته میان اعضا موجب شده در طراز مردم خوب فارس در خانه ملت حضور یابند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه پروژه های بزرگ و محرک  استان هدف گزاری شده است، افزود: امروز هیچ کدام از بخش های استان مغفول نمانده و پروژه های بزرگی در حوزه های ریلی، آب، خطوط لوله، برق، صنعت هوایی و ... با جدیت توسط نمایندگان دنبال می شود.

عزیزی تعامل و هماهنگی میان مجمع نمایندگان و مدیران دستگاههای اجرایی استان را در به ثنر رساندن پروژه ها بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری نشست های مشترک میان اعضای مجمع و مدیران دستگاهها به همین منظور است و با همدلی و تعامل می توان روند توسعه استان را سرعت داد.

وی در عین حال روحیه تعاملی را به معنای مطرح نکردن مشکلات ندانست و افزود: باید با رعایت منطق و هوشمندی همگی برای حل مشکلات اولویت دار استان عزممان را جذب کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس تمرکز بر روی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را نیز از اولویت های مجمع عنوان کرد و گفت: از مدیران دستگاهها انتظار داریم تا از ظرفیت وزارتخانه های مربوطه برای جذب سهم استان، بیشتر استفاده کنند.

عزیزی همجنین خواستار برداشتن موانع از جلوی پای بخش خصوصی شد و گفت: با وجود شعارها همچنان بخش خصوصی با موانع بسیاری روبه روست و تا نگاهمان را عوض نکنیم، مشکلات حل نخواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: مدیران دستگاهها بدانند که فقط با بودجه دولتی نمی توان مشکلات را حل و فصل کرد لذا توجه به بخش خصوصی یک ضرورت است.

وی در پایان نیز با اشاره به اولویت های استان در ماههای آینده تا تصویب بودجه کل کشور تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان با تعامل با سایر دستگاهها این موضوع را در اولویت قرار خواهد داد تا بتوانیم با همدلی و تعامل سازنده، سهم خوبی را برای استان لحاظ کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز