خبرگزاری کار ایران

در ایلام رخ داد؛

ماجراجویی باعث مرگ ۲ جوان ایوانی شد/ خفگی در داخل غاری در ارتفاعات کوه بانکول

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۴۳

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ایوان از مرگ ۲ جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شیرزاد فتحی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر مرگ ۲ جوان ایوانی در ارتفاعات کوه بانکول ، گروهی از مأموران پاسگاه سراب و پلیس آگاهی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: گزارش ماموران حاکی است که، این ۲ جوان یک دستگاه موتور برق را به همراه خود به داخل یک غار کوچک و طویل و صعب العبور به همراه تجهیزاتی از قبیل پیکور و ... در ارتفاعات کوه بانکول برده اند که به علت احتمالاً گاز گرفتگی دچار خفگی شده و در دم فوت شده‌اند.

فتحی بیان کرد: سریعاً یگان‌های امدادی (هلال احمر شهرستان و استان) در محل حضور پیدا کردند، اما با توجه به صعب العبور بودن و ورودی بسیار سخت و باریک دهانه غار نیاز بیشتر به وسایل و تجهیزات جهت بیرون آوردن در داخل غار بود.

وی مطرح کرد: ماموران در محل، تا زمان بیرون آوردن اجساد توسط نیرو‌های امدادی و کمک ماموران حضور دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ایوان اظهار کرد: تحقیقات بیشتر در این زمینه جهت مشخص شدن علت فوت این ۲ نفر در دست بررسی است.

وی افزود: در صورت بیرون آوردن اجساد  سریعاً به پزشکی قانونی جهت علت تامه مرگ انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز