خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی قزوین خبر داد:

آغاز ثبت نام در جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۱۰

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مهلت نام نویسی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۱۴ آذرماه در سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، اضافه کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان در استان است.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می‌شود، گفت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهروری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری،افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگر و گروه کار نمونه است.

استان قزوین ۱۵۹ هزار کارگر بیمه شده اجباری و چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز