خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

خرید و فروش شیفت های پرستاران در دامغان صحت ندارد/ ابتلای 20 درصد پرستاران بیمارستان ولایت به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۹۰

رئیس هیات مدیره سازمان نظام پرستاری دامغان ضمن تایید خرید و فروش شیفت های پرستاران در برخی از شهرها گفت: پرستاران بیمارستان ولایت دامغان با تعهد و طبق مقررات قانونی به بیماران کرونایی و سایر بیماران انجام وظیفه می کنند و خرید و فروش شیفت ها در دامغان صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سمنان، پیرو تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر خرید و فروش شیفت های پرستاری در بیمارستان ولایت دامغان این موضوع از طریق ارتباط با رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری دامغان بررسی شد.

علی جهانیان در گفت و گو با ایلنا گفت: در سایر شهرها با توجه به مشکلات  خدمت به بیماران کرونایی، خرید و فروش شیفت های پرستاری معمول  است اما در بیمارستان ولایت دامغان تاکنون با چنین موضوعی روبه رو نبوده ایم.

وی با توجه اینکه از ابتدای شیوع کرونا حدود 40 نفر از پرستاران دامغان به کرونا مبتلا شدند، یادآور شد: همه پرستاران با توجه به شیفت های از قبل تعیین شده در بخش های مختلف نسبت به ارائه خدمت حضور می یابند و در موارد ابتلای پرستاران به کرونا شیفت مورد نظر توسط سایر پرستاران تکمیل می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری دامغان با اشاره به اینکه همه پرستاران به صورت دوره ای در بخش کرونا خدمت خواهند کرد تصریح کرد: در مواردی که پرستار دارای بیماری زمینه ای و خاص بوده یا باردار باشد تفاوت هایی را قائل هستیم.

علی جهانیان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 50 بیمار کرونایی در دامغان بستری هستند و بخش اطفال بیمارستان ولایت نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی  با توجه به درخواست شهروندان دامغان درباره جدا سازی بیماران کرونایی و تحت درمان قرار گرفتن بیماران کرونا در مرکز درمانی دیگر خاطر نشان ساخت: انتقال بخش دیالیز به بیمارستان رضایی تغییر خاصی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی ایجاد نمی کند و در حال حاضر نیز جدا سازی بیماران طبق پروتکل های وزارت بهداشت در بیمارستان ولایت به صورت کامل در حال اجرا است هر چند بخش هایی از بیمارستان به عنوان بخش سفید از نظر بیماران کرونا در نظر گرفته شده است.

جهانیان ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به مدافعان سلامت بیان کرد: در بیمارستان ولایت ۲۱۰ پرستار، در مرکز فوریت های پزشکی شهرستان، تامین اجتماعی و سایر مراکز درمانی ۳۱۰ پرستار در حال خدمت به شهروندان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز