خبرگزاری کار ایران

جانشین قرارگاه پلیس راه قزوین خبر داد:

تردد روان در محورهای مواصلاتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۶۷

جانشین قرارگاه پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین، عادی و روان است و تردد در آنها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ قدرت الله حسنی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ترافیک در لاین جنوبی (به سمت تهران)  آزادراه‌های قزوین-رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج عادی و روان بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح ممنوعیت خروج خودورها از مراکز ۲۵ استان کشور از جمله استان‌های تهران و البرز، تردد در جاده‌های قزوین به شدت کاهش داشته است.

سرهنگ حسنی اضافه کرد: ماموران پلیس راه هم اکنون در عوارض‌های و محورها مستقر هستند و از ورود خودروهای پلاک استانهای دیگر  به استان‌های تهران و البرز  ممانعت می‌کنند.

این مسئول افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه ناگواری در جاده‌های استان گزارش نشده است و از رانندگان در این مسیرها تقاضا می شود با صبر و حوصله بیشتری به رانندگی ادامه دهند.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: همواره به رانندگان توصیه شده تا هنگام رانندگی ضمن احترام گذاشتن به قوانین راهنمایی، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل و صحبت نکردن با تلفن همراه و خودرو را مراعات کنند.

وی با بیان اینکه انحراف مسیر و سبقت های غیرمجاز و بی دقتی به جلو عامل بیشترین تصادفات برون شهری است، از رانندگان خواست تا به این مهم توجه کنند.

۶ هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز