خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد:

بهره مندی حدود 47 هزار نفر از خدمات آمران سلامت در اردبیل/ توزیع بیش از 10 هزار ماسک بین مردم

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره‌مندی 46 هزار و 927 نفر از خدمات طرح آمران سلامت در طول 8 روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین معبودی در بازدید از پایگاه های آمران سلامت در سطح شهرستان اردبیل با بیان اینکه مردم با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح استان با عوامل طرح آمران سلامت همکاری لازم را داشته باشند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم، ادامه داد؛ طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری و همچنین توسعه آموزش های همگانی در مواجهه با ویروس کرونا انجام گرفته است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این طرح از 5 آبان شروع شده و تا 15 آبان ادامه خواهد داشت تا مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا دعوت کنند.

وی با بیان اینکه در طی اجرای 8 روز از طرح آمران سلامت 46 هزار و 927 نفر از خدمات این جمعیت بهره مند شده اند، ادامه داد: در این مدت 200 تیم ثابت، سیار و سحاب متشکل از یک هزار و 280 نفر/ روز اعضا فعالیت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طی این مدت از اجرای طرح 10 هزار و 573 عدد ماسک و 243 لیتر محلول ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع شده است.

مسعود امامی یگانه نیز در این بازدید عنوان کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در پایگاه های آمران سلامت مردم را برای مقابله با ویروس کرونا به استفاده از ماسک توصیه می کنند. 

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه در این طرح، برای توسعه فرهنگ استفاده از ماسک به کسانی که ماسک ندارند به صورت رایگان ماسک اهدا می‌شود، ادامه داد؛ در این پایگاه‌ها مباحث آموزشی نیز جهت مقابله با ویروس کرونا ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز