خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات مطرح کرد:

جمهوری اسلامی با تفرقه افکنان میان شیعه و سنی مقابله می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۱۱

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی با تفرقه افکنان بین شیعه و سنی مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، همایش وحدت شیعه و سنی با حضور وزیر اطلاعات، نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی‌سپاه، فرمانده منطقه چهارم ندسا و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان عسلویه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)،‌ اظهارکرد: برادران شیعه و سنی در جنوب کشور، سالیان متمادی است که با وحدت و تفاهم و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این برادری و صمیمیت به برکت انقلاب اسلامی جان تازه ای گرفت و به تبع آن در سراسر منطقه و دنیا این هم‌گرایی بین مذاهب مختلف دیده می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جامعه همواره نیازمند وحدت است و از سویی وحدت میان شیعه و سنی، انقلاب ما را قدرتمندتر و استوارتر کرد. وحدت حکم این را ندارد که در مواقع بیماری از آن استفاده کنیم یا اینکه هنگامی که دشمن پدیدار شد به سمت و سوی وحدت بشتابیم، بلکه وحدت حکم غذا را دارد که در هر شرایطی انسان میل به خوراک دارد، پس وحدت همیشه باید در جامعه وجود داشته باشد.

وزیر اطلاعات افزود: وحدت؛ باعث آبادانی و رونق می‌شود و خیرات و برکات آن به مردم می‌رسد و اگر دشمنی نیز وجود داشته باشد وحدت شر آن دشمن را از ما دور می کند.

حجت الاسلام علوی ضمن اشاره به تقارن سیزدهم آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، تصریح کرد: امروز دشمن سیاستی را در پیش گرفته تا بتواند مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازد و خودش موج سواری و حکمرانی کند. دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در برابر هر حرکت تفرقه افکن و اختلاف انداز چه از سوی شیعه و چه از سوی سنی، مقابله می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز