خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد:

تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهید مدرس کاشمر

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۸۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از تکمیل ظرفیت تخت های این بیمارستان و پذیرش بیماران کرونایی در دومین بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، محمدجواد یزدانی با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی در بیمارستان شهید مدرس اظهار داشت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان و نیاز مبرم بیماران مبتلا به کرونا جهت بستری و مراقبت، تعدادی از بخش های بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر نیز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

وی افزود: از بدو شیوع کرونا بیمارستان شهید مدرس برای پذیرش مبتلایان به این ویروس اختصاص یافت و در مدت هشت ماه از شیوع این ویروس در سایه تلاش و زحمات پزشکان و کادر درمان در بیمارستان شهید مدرس، بیماران کرونایی پذیرش و تحت درمان قرار گرفتند.

یزدانی ادامه داد: متاسفانه با افزایش شیوع این ویروس در هفته‌های اخیر و علیرغم انتقال بخش قلب بیمارستان شهید مدرس، ظرفیت این بیمارستان تکمیل و امکان پذیرش بیمار وجود ندارد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اظهار کرد: از مردم خواهشمندیم تا با وسواس و دغدغه بیشتر نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند و از دورهمی‌های خانوادگی خودداری و در محافل عمومی حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز