خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

پلیس سبزوار به قدرت نمایی شرور فراری پایان داد / خرسندی اهالی روستا از دستگیری متهم

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری زندانی فراری و شرور سابقه داری که با قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت، مزاحمت‌هایی را برای اهالی یک روستا بوجود می آورد، خبر داد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: در پی شکایات و تماس تلفنی شورا و اهالی یکی از روستاهای حوزه استحفاظی این فرماندهی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اینکه فرد شرور با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد در یکی از روستاهای شهر سبزوار اقدام به اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش اهالی می کند و با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به موصوع در دستورکار ماموران تجسس کلانتری ۱۴ سبزوار قرار داده شد .

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم با قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد برای اهالی روستا مزاحمت داشته و به اموال مردم خساراتی را  وارد و اموال آنان را با زور سرقت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری ۱۴ سبزوار با اشراف اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی فرد موردنظر را که در برابر ماموران انتظامی مقاومت می کرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ بیات مختاری در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده دارای سوابق سوء متعددی بوده و دستگیری او خرسندی اهالی روستا، همچنین تقدیر و تشکر آنان از نیروی انتظامی و ماموران تجسس کلانتری ۱۴ را درپی داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار  با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم لوازم سرقتی از جمله یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی سلاح سرد کشف شد، افزود: این فرد شرور پس از اعتراف به ۷ فقره سرقت با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تقدیر از همکاری اهالی و تعامل شورای معتمد پلیس این روستا با پلیس، گفت: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را برهم می زنند برابر قانون به شدت برخورد  و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی، دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز