خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت تردد در البرز تا پایان تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۹۵

استاندار البرز گفت: از امروز- 12 آبان ماه - تا پایان تعطیلات برای مبادی خروجی 25 استان کشور محدودیت تردد در نظر گرفته شده که این امر در البرز نیز اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ملی مقابله با کرونا که روز دوشنبه به ریاست وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه متعاقب حکم رئیس جمهور به وزیر کشور برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در سطح ملی بود.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از استان های کشور در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند که البرز نیز جزو آنها است و شهرستان نظرآباد هم در زمره 43 شهرستان برای اعمال محدودیت های بیشتر قرار گرفت.

شهبازی گفت: از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست داشتیم که بخاطر  نقاط مشترک فراوانی که البرز با پایتخت دارد و شرایط ویژه شیوع بیماری، اعمال مصوبات مقابله با کرونا دراین دو استان به صورت یکپارچه صورت گیرد.

وی افزود: این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد که استفاده از ماسک اجباری، تعطیلی پنجشنبه ها، حضور 50 درصدی کارکنان ادارات و... در البرز برای مدیریت شیوع کرونا، اعمال شود.

استاندار البرز اضافه کرد: این روند با نظارت جدی دنبال خواهد شد و تمامی مسئولان مربوطه با همراهی نیروی انتظامی و بسیج در این راستا اقدام خواهند کرد.

وی گفت: همچنین از ساعت 12 ظهر 12 آبان ماه تا پایان تعطیلات برای مبادی خروجی 25 استان کشور محدودیت تردد در نظر گرفته شده که این امر در البرز نیز اجرایی خواهد شد.

شهبازی افزود: مطالبات مردمی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و توفیقات ارزشمندی در جهت کسب رضایتمندی مردم کسب شده از این رو انتظار می رود که همراهی متقابل باشد و عموم برای اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی همراهی لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز