خبرگزاری کار ایران

از ساعت ۱۲ ظهر امروز؛

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۷۰

همزمان با تشدید شیوع کرونا ویروس در استان ایلام و اعلام وضعیت فوق خطرناک در برخی شهرستان‌ها محدودیت‌های شدیدی در استان اعمال و از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس مصوبه نشست کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، محدودیت‌های تردد در مرکز استان از امروز ساعت ۱۲ آغاز و تاروز جمعه شانزدهم آبان ماه ادامه دارد.

بر اساس این مصوبه از خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های با وضعیت قرمز جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنین امروز ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به وضعیت فوق خطرناک در شهرستان‌های ایوان و ایلام محدودیت‌های جدیدی را اعمال کرد.

بر این اساس در شهرستان‌های پرخطر ایلام و ایوان از امروز به مدت یک هفته مشاغل گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل و حضور کارمندان تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های ایلام و ایوان بدلیل آمار بالای مبتلایان، فوتی‌ها و همچنین تعداد بستری‌ها در وضعیت فوق خطرناک قرار گرفته اند.

در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام تا این لحظه ۱۶ هزار و ۶۰۰ مبتلا، ۳۸۰ مورد فوتی و ۳۸۰ بستری ثبت شده است.

در استان ایلام شهرستان‌های ایوان و ایلام در وضعیت سیاه؛ دره شهر، چرداول، دهلران، مهران و آبدانان در وضعیت قرمز؛ شهرستان‌های بدره، سیروان، ملکشاهی در وضعیت نارنجی و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز