خبرگزاری کار ایران

با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون؛

المان شهری اهدای خون در اردبیل نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۳۵

شهردار اردبیل از نصب المان اهدای خون باهدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و انسان دوستانه در اردبیل خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، حمید لطف اللهیان در دیدار مشترک با رئیس سازمان انتقال خون استان اردبیل، مسئولیت شهرداری را محدود به عملیات فنی و عمرانی ندانست و عنوان کرد: شهرداری اردبیل از حیث مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود در راستای فرهنگسازی اهدای خون به‌ویژه در ایام کرونایی همراه سازمان انتقال خون است و در این راستای فرهنگسازی اهدای خون، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر ضررورت ارتقای سلامت عمومی شهروندان افزود: نصب المان‌ها در فرهنگ‌سازی مسائل مختلف بسیار تاثیر گذار است لذا با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستانه و انسان دوستانه المان اهدای خون در اردبیل نصب می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین به ضرورت  نامگذاری خیابان یا پارکی بنام انتقال خون اشاره کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساختی برای تیم اهدای خون در امر فرهنگسازی کمک شهروندان به یکدیگر برای ارتقای سلامت جامعه، آماده ایم تا یکی از پارک های شهر را با عنوان انتقال خون نامگذاری کنیم تا سازمان انتقال خون نیز بتواند در این مکان اقدام به برگزاری کارهای فرهنگی و ترویج اهدای خون کند.

لطف اللهیان با اشاره به نصب تندیس‌های فرشتگان سلامت در پارک مدافعان سلامت، بیان کرد: این المان به زودی با حضور فرشتگان سلامت در پارک فرشتگان سلامت نصب می‌شود تا زحماتی که کادر درمان برای سلامتی بیماران کرونایی متحمل شدند هیچگاه از ذهن ها و یادها فراموش نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز