خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد:

تعداد مبتلایان کرونا در شاهرود به 2 هزار 920 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی ۱۴۹ مورد جدید ابتلا به این ویروس در ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد و افزود: با احتساب این تعداد شمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در زیر مجموعه این دانشگاه به ۲ هزار و ۹۲۰ تن رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه رعایت اصول پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تکلیف عمومی است، گفت : همه مردم باید به طور داوطلبانه و خیرخواهانه این امر را رعایت کنند تا نیازی به برخورد قهری نباشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود : قرار گرفتن ۸۹ شهرستان و ۲۵ مرکز استان کشور از جمله استان سمنان و سه شهرستان تابعه نشان دهنده روند افزایشی نگران کننده همه گیری کرونا است و عزم عمومی مردم را به رعایت اصول پیشگیری جدی تر کرده است.
 
چمن با بیان اینکه در هشت ماه گذشته همکاران ما با تمام وجود مشغول به کار بوده‌اند، ادامه داد: ما و همکاران‌مان در دانشگاه علوم پزشکی با تمام بضاعت و توان و کار جهادی انجام وظیفه کرده ایم و از مردم انتظار داریم با رعایت اصول بهداشتی در تامین سلامت خود یاریگر ما باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید کرد: همه مردم با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص رعایت اصول بهداشتی اهتمام ورزند.

رضا چمن برای مقابله با روند افزایشی این همه گیری، عزم عمومی نیاز است که این جدیت هم اکنون در مردم برای پیشگیری، رعایت و کنترل کاملا مشهود است.

وی از دهیاران، بخشداران و فرمانداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با تشدید نظارت و کنترل موارد نقض رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اصول پیشگیری را به کمک نیروی انتظامی مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز