خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز:

بار سنگین حفاظت از موسسه رازی بر دوش مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۰۳۴

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز حفاظت از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را بار سنگین مسئولیتی بر دوش مسئولان بویژه در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: وظیفه ما در پدافند غیرعامل کمک به بقای این مجموعه، تخصص و پژوهش هاست.

به گزارش ایلنا از البرز، ولی اله اسفندیارنژاد در جلسه با مدیر پدافند غیرعامل موسسه رازی و بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه اظهار کرد: موسسه رازی از منظر پدافند غیرعامل به عنوان یک دارایی و زیرساخت کشور محسوب می شود که به نوعی در معرض خطر قرار دارد و اگر به آن توجه نشود، زحماتی که در طول 95 سال گذشته برای آن کشیده شده، به هدر می رود. 

وی حفاظت از این مجموعه را بار سنگین مسئولیتی عنوان کرد که بر دوش مسئولان به ویژه در حوزه پدافند غیرعامل احساس می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز افزود: باید در راستای پایداری و تاب آوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی تلاش کنیم تا بیش از پیش در حوزه فعالیتی خود موفق عمل کند و به خدمات دهی به داخل و خارج از کشور بپردازد. 

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی های انجام شده، بخش قابل توجهی از الزامات مربوط به پدافند غیرعامل در موسسه رازی لحاظ شده، خاطرنشان کرد: در حوزه تهدید سایبری و بیولوژیک که برای مجموعه رازی متصور است، تا حدود زیادی اقدامات لازم برای مقابله با این تهدیدات پیش بینی شده است.

اسفندیار نژاد ادامه داد: رازی فارغ از خدماتی که ارائه می کند، مجموعه ای کاملا دانشگاهی و تخصصی است و وظیفه ما در پدافند غیرعامل کمک به بقای این مجموعه، تخصص و پژوهش هاست، چراکه قطعا هزینه های سنگینی بابت آن پرداخت شده و بسیار ارزشمند است، ما نیز مکلف به پشتیبانی از آن هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا تداوم کادر سازی و بازخوانی و برنامه ریزی انتقال تجربیات از نیروهایی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند به افراد تازه نفس و توانا، برنامه ریزی در راستای رفع گرفتاری های و مشکلات موسسه در استان از جمله بدعهدی شهرداری برای ساخت ساختمان های موسسه و مباحث مربوط به ارزآوری مورد پیگیری قرار می گیرد و تلاش می شود با همراهی و پشتیبانی در صدد رفع مشکلات موجود قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز