خبرگزاری کار ایران

آلیانی خبر داد:

جلوگیری از حرکت تورهای غیر مجاز و بازدید از مناطق توریستی گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۷۴

رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: از حرکت تورهای غیر مجاز و بازدید از تفرجگاه ها و مناطق توریستی گیلان جلوگیری می شود .

به‌گزارش ایلنا از رشت، روزبه آلیانی رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: طی هماهنگی با پلیس اطلاعات و امنیت استان در تاریخ ۹ آبان ماه از تفرجگاه ها و مناطق گردشگری استان بازدید به عمل آمد و در این بازدید از حرکت یک تور گردشگری غیرمجاز ممانعت شد و نیز با یک واحد صنفی که مبادرت به تبلیغ و فعالیت گردشگری می کرد برخورد شد و ضمن جمع آوری تبلیغات واحد متخلف پلمب شد.

وی با بیان ممنوعیت اجرای تورهای گیلانگردی برای راهنمایان و دفاتر خدمات مسافرتی گیلان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان انتظار می‌رود ستاد کرونا استان نسبت به اعمال محدود ها در تفرجگاه ها سخت‌گیری بیشتری بعمل آورد تا زودتر شاهد بهبود وضعیت این بیماری باشیم.

آلیانی ضمن تشکر از پلیس اطلاعات و امنیت استان بخاطر برخورد قاطع با دفاتر و راهنمایان غیرمجاز گردشگری و جلوگیری از حرکت تورهای غیر مجاز در هفته های گذشته گفت: بازدید از تفرجگاه‌های استان در هفته‌های دیگر ادامه خواهد داشت و افراد خاطی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز