خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم ارتقای اثربخش آموزش و پرورش در زندگی دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۴۰

فرماندار رشت تاکید کرد: باید به دنبال ارائه راهکارهایی باشیم که بر اثربخشی آموزش و پرورش در زندگی دانش اموزان بیفزاید.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی با تاکید بر اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش باید به صورت کاربردی و مسئله محور برگزار شود، افزود: امروز اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و ما پیرو دینی هستیم که معجزه آن کتاب قرآن و اولین دستور آن نیز خواندن است و این اهمیت موضوع را چندین برابر می کند.

وی با بیان اینکه تاثیر آموزش و پرورش باید در زندگی دانش آموزان ملموس باشد، تصریح کرد: از اعضای شورای آموزش و پرورش می‌خواهم بدنبال ارائه راهکار جهت پویایی و ارتقای مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان باشند.
 
فرماندار رشت با اشاره به تاثیر وضعیت کرونایی بر تغییر روش های آموزشی، تاکید کرد: در کنار امر آموزش باید دقت کنیم که از مقوله پرورش دانش آموزان نیز غافل نشویم.
 
فتح اللهی با بیان اینکه همانگونه که نگران سلامتی دانش آموزان در زمان کرونا هستیم، نسبت به سلامت معلمین نیز، نگران هستیم، خاطر نشان کرد: با شیوع بیماری کرونا، کار معلمین نیز چند برابر شده است که باید با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به تسهیل و رفع مشکلات پیش روی معلمین اقدام کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز