خبرگزاری کار ایران

دادستان استان خبر داد:

صدور حکم متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۸۶

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: 4 متهم پرونده جعل حواله شیر خشک، به اتهام تحصیل مال نامشروع به پرداخت بیش از 32 میلیارد ریال در حق صندوق بیت المال و15 میلیارد ریال در حق صندوق دولت و همچنین شلاق محکوم شده اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: بنابر شکایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۹۷ علیه ۴ نفر از کارکنان دو داروخانه در شهر قزوین و بوئین زهرا دائر بر مشارکت در جعل حواله‌های شیر خشک، سوء استفاده از سهمیه اختصاصی کالا‌های کوپنی، تحصیل مال از طریق نامشروع، پرونده‌ای در دادسرای قزوین تشکیل شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی محرز شد که ۴ متهم این پرونده، همگی به اتهام جعل تعداد بی‌شماری حواله‌های شیرخشک یارانه‌ای و کلاهبرداری از طریق استفاده از کالابرگ‌های مجعول تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

قاسمی اظهار کرد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی، تحقیقات انجام شده، نظریه کارشناسی، اظهارات مطلعین، استعلامات صورت گرفته و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال شد و شعبه ۱۰۲ این دادگاه مبادرت به صدور رای کرده است.

وی افزود: رای صادره از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قطعی نبوده و با توجه اعتراض محکومان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز