خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی دیر خبر داد :

حادثه اسیدپاشی در بندر دیر / تبعه افغان در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۵۳

فرمانده انتظامی دیر از دستگیری عامل اسید پاشی شب گدشته این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا  از شهرستان دیر ، سرهنگ "مهدی نظریه" در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در ساعت پایانی شب گذشته در پی خبری مبنی بر وقوع اسید پاشی بر روی فردی تبعه افغانستان ماموران گشت انتظامی  کلانتری شهر دیر به محل مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر افزود : تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم که تبعه کشور افغانستان است پس از درگیری با شاکی اسیدی که از قبل تهیه کرده بود را به صورت  وی ریخته و از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر ابراز داشت: با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به بیمارستان کنگان انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ نظریه ادامه داد: با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی‌های قضایی در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از 2 ساعت شناسایی و تیمی از ماموران برای دستگیری متهم به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر اظهارداشت: متهم  پس از دستگیری برای تحقیقات تکمیلی و بازجویی به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ  نظریه خاطر نشان کرد: متهم بعد از تکمیل تحقیقات پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از این طریق روانه زندان مرکزی بوشهر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز