خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

باید برنامه ریزی منسجم‌تری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی صورت گیرد.

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۳۹

استاندار قزوین گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و نوسانات بازار باید برنامه ریزی منسجم‌تری در راستای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با عنوان این مطلب افزود: وظیفه دولتمردان، حمایت از پروژه‌های صنعتی و اقتصادی است و باید تمامی ظرفیت‌ها و منابع موجود را در این زمینه به کار بگیرند.

استاندار اظهار کرد: تولید و صنعت، یکی از مولفه‌های مهم استان قزوین است و در صورت اتکا بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌توان گام‌های بلندی را برای رشد و شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان برداشت.

جمالی پور تصریح کرد: بی توجهی به مشکلات بخش صنعت و تولید که متوجه تمام بخش‌ها و دستگاه‌ها است زمینه سوء استفاده دشمنان و سودجویان را فراهم می‌کند درحالیکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال به جهش تولید به موضوع تولید و صنعت توجه ویژه کرده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اقتصاد و صنعت، پایه و اساس فرهنگ، دین، جامعه و تمدن است و با موضوع معیشت مردم و جامعه گره خورده و در دین اسلام نیز به آن توجه خاصی شده است.

وی افزود: با توجه به این موضوع باید تمامی ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان به کار گرفت و برای حمایت از پروژه‌های صنعتی و اقتصادی به عنوان یک تکلیف و وظیفه کمر همت بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز