خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان:

یک تن مواد مخدر در شرق کرمان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۹۰

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله یک تنی مواد مخدر در یکی از شهرستان های شرقی استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از فعالیت یک باند قاچاق که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به مرکز را داشت، مطلع شد که در پی آن روز گذشته با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با دستگاه قضایی و با همکاری نیروی انتظامی یکی از شهرستان‌های شرقی استان عملیات غافلگیرنه ای بر علیه این باند انجام و بیش از ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سردار ناظری از دستگیری سه متهم از این باند تا این لحظه خبر داد و گفت: همچنین در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱۲ تن مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ تن افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی این میزان افزایش کشفیات را نشان از تحرک و برخورد با قاچاقچیان در استان کرمان دانست و افزود: از مردم تشکر می‌کنم که با همکاری با نیروی انتظامی باعث رشد کشفیات و بر خورد با قاچاقچیان شده‌اند.

سردار ناظری بیان کرد: به قاچاقچیان هشدار می‌دهم که نیروی انتظامی در استان کرمان و سراسر کشور اجازه تردد و خودنمایی به آنها نمی‌دهد و کرمان مسیر امنی برای سوداگران مرگ نیست.

وی از برخورد شدید و قانونی با قاچاقچیان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در استان کرمان خبر داد و افزود: هشدار می‌دهیم که قاچاقچیان دست از این عمل شوم برداشته و به ارتزاق حلال روی بیاروند در غیر این صورت حتماً در چنگال قانون و نیروهای پر توان انتظامی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز