خبرگزاری کار ایران

رشد 12 درصدی حمل کالا با ناوگان جاده ای در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۵۱

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: میزان جابه جایی کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا معیری پور با اعلام این خبر گفت: میزان بار حمل شده ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در مهرماه سال جاری ۹۵۹ هزار و ۸۹۴ تن بوده که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: خاک معدنی، انواع نوشابه و مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده بهداشتی، عمده‌ترین کالاهای حمل شده در این مدت هستند.

معیری پور اظهار کرد: با همکاری تمام دستگاه‌های مربوط و اجرای قوانین، جذب تمام تولیدات صنعتی و کشاورزی و بارهای معدنی و ساختمانی، شاهد فعالیت بیشتر ناوگان حمل و نقل و رونق و شکوفایی اقتصادی این بخش باشیم و به تبع آن، مشکلات و مسایل این قشر نیز کاهش یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: به منظور حفظ حقوق رانندگان و کوتاه کردن دست دلالان، گشت‌های ترابری با همکاری پلیس راه تشکیل شده است و در طول راه‌های حوزه استحفاظی با برهم زنندگان نظم و عدالت در توزیع بار برخورد جدی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز