خبرگزاری کار ایران

تخصیص سهمیه توزیع روغن نباتی برای توزیع در فروشگاه های زنجیره‌ای آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تداوم تأمین مواد اولیه تولید روغن نباتی در کشور، از تخصیص سهمیه برای توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،حبیب امین زاده در نشست مشترک با مدیران و نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در خصوص توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اعم از برنج، گوشت، انواع مواد شوینده و به‌ویژه روغن نباتی، اظهار کرد: سهمیه و برش‌ها براساس آمار جمعیتی استان تعریف و تأمین شده است.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق دفاتر مرکزی نسبت به پیگیری تحویل سهمیه اختصاصی خود جهت توزیع اقدام کنند.

امین‌زاده بر ضرورت هشیاری و کنترل نامحسوس فرایند توزیع توسط مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه ذخایر استراتژیک موجود در انبارهای این مراکز تاکید کرد و ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای با احصا و ارائه میزان ورودی، خروجی و موجودی خود از مهر ماه تا کنون در هدایت مطلوب تامین و توزیع کالاهای اساسی از طریق شبکه توزیعی تعریف شده در استان همراهی کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در ادامه این نشست مشترک از اختصاص 1400 تن سهمیه نذورات به چرخه توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل عدم جذب سهمیه خبر داد و گفت: از میزان 20 هزار تن سهمیه اختصاص یافته برای کل کشور، 969 تن مربوط به استان است.

وی ادامه داد: در تامین مواد اولیه روغن هیچ مشکلی وجود ندارد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهمیه اختصاصی خود را از دفاتر مرکزی پیگیری و تأمین کرده و در معرض عرضه به شهروندان قرار دهند.

 وی از تأمین و توزیع روغن مایع مورد نیاز مردم در هفته جاری خبر داد و گفت: از هفته‌های آتی نیز روغن نیمه جامد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز