خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مدیران صنایع استان مرکزی:

تور گردشگری صنعتی در استان مرکزی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۸۸

مدیرعامل شرکت مدیران صنایع استان مرکزی گفت: با ابتکار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان مرکزی و با همکاری شرکت مدیران صنایع استان، تور گردشگری صنعتی در استان مرکزی برگزار می شود.

مجید انجالسی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: این اقدام با هدف ایجاد مقدمات آشنایی تورلیدرها و مؤسسات گردشگری و فعالان حوزه های مربوطه با پتانسیل صنایع استان جهت بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی دولتی و بخش خصوصی و همچنین معرفی بهتر و دقیق محصولات و خدمات واحدهای تولیدی و صنعتی انجام خواهد گرفت و مقدمات اولیه امور نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست با معاونت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و هماهنگی های انجام شده با این مجموعه در مرحله اول «طرح گردشگری اراک شناسی صنعتی» اجرایی می شود و در مراحل بعد از واحدهای صنعتی برگزیده در سایر شهرستانهای استان بازدید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیران صنایع استان مرکزی با بیان اینکه در حال تهیه جدول زمانبندی بازدیدها در مراحل مختلف هستیم و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اهداف این طرح شناسایی و ارتقای جایگاه صنعت در دستیابی به توسعه کشور می باشد به جهت پوشش هر چه بهتر بازدیدهای طرح مذکور، واحدهای صنعتی که تمایل به مشارکت در طرح فوق را دارند، می توانند مراتب را به شرکت مدیران صنایع استان اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز