خبرگزاری کار ایران

با مشارکت کمیته امداد و قرارگاه محرومیت زدایی؛

تفاهمنامه ایجاد مراکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم البرز منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۸۳

قائم‌مقام کمیته امداد البرز، گفت: تفاهمنامه ای به‌ منظور همکاری در زمینهٔ ایجاد مراکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی منعقد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، شاپور قاسمی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری کمیته امداد استان البرز با قرارگاه محرومیت‌زدایی، گفت: موضوع تفاهمنامه عبارت است از ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد مناطق محروم استان برای ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و ... به نیازمندان موردحمایت که با محوریت خانواده‌های آنان خواهد بود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان البرز با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرای، مؤسسات خیریه و خیران افزود: این تفاهمنامه به‌منظور برطرف کردن نیازهای اساسی نیازمندان، محور قرار دادن مراکز نیکوکاری، ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان ایجاد شده است.

وی گفت: مراکز نیکوکاری مجری شایسته‌ای برای ارائه خدمات به محرومین است که در مسیر هم‌افزایی با کمیته امداد توانمندی‌های بسزایی در جهت خدمت‌رسانی به محرومین ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا منتج، نماینده قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز نیز  با اشاره به اینکه طبق آمار رسمی، محرومین در ۶۰ منطقه‌حاشیه‌نشین استان سکونت دارند، گفت: حدود ۹۰۰ هزار نفر از این نیازمندان از خدمات اولیه شهری، کم‌بهره مند هستند و در راستای ارائه خدمات به این عزیزان در این ۶۰ منطقه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد می‌شود که با مدیریت معتمدین مساجد و ائمه جماعات بتوانیم به عدالت اجتماعی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز