خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان:

کمبود آرد و نان در استان وجود ندارد/ افزایش قیمت نان منتفی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۵۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بازار عرضه آرد و نان در استان سمنان با نظارت‌های دقیق از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط در ماه‌های گذشته باثبات بوده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد در کارگروه آرد و نان استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان افزود: میزان ذخیره گندم در استان سمنان براساس گزارش های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره ۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان برای تامین و تولید نان و دیگر مواد غذایی ارزشمند است و مشکلاتی که در هفته‌های گذشته در بحث کمبود آرد و نان در غرب کشور به وجود آمد در استان سمنان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: هشت هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از نانوایی های استان در ماه های گذشته انجام شد که بازدیدهای مذکور در ثبات بازار آرد و نان تاثیر قابل توجهی داشته است.

شریفی نژاد ادامه داد: به هیچ عنوان افزایش قیمت نان در استان سمنان مطرح نیست و هیچگونه جلسات کارشناسی در ارتباط با این موضوع در استان تشکیل نشده است.

شریفی نژاد گفت: دبیری کارگروه آرد و نان براساس دستور کشوری از سازمان صنعت، معدن و تجارت به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز