خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد؛

جمعه سیاه خلیل آباد با جان باختن ۵ بیمار کرونایی/ همه مکلف به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۶۱

فرماندار خلیل آباد گفت: در روز گذشته پنج نفر بر اثر کرونا در این شهرستان جان باختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسمپور در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در شهرستان جای هیچ‌گونه اغماضی نیست و همه صنوف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی مکلف به اجرا هستند. 

وی با اشاره به فصل برداشت زعفران و دست به دست شدن این محصول افزود : استفاده از ماسک و دستکش در تمامی مراحل جمع‌آوری و پاک‌کردن الزامی است و حتما این محصول را در فضای باز پاک شود. 

فرماندار خلیل آباد رعایت پروتکل های بهداشتی را نیاز به عزم جدی دانست و افزود: همه مسئولین باید تلاش کنند تا این امر محقق شود و همچنین ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان در تمامی مساجد تعطیل هستند. 

قاسم‌پور هرگونه تجمع و برگزاری مراسمات جشن های عروسی را در سطح شهرستان ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: به دلیل شرایط بحرانی شهرستان امسال راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد. 

سید محمد هاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد نیز گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر در قرنطینه و تعداد ۲۰ نفر در بیمارستان به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز