خبرگزاری کار ایران

گام اول بهسازی نهر اصلی روستاهای ارنگه، گوراب و ابهرک برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۴۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی نهر عمومی روستاهای ارنگه، گوراب و ابهرک خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، اسماعیل صارمی از آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی نهر عمومی روستاهای ارنگه، گوراب و ابهرک در روز شنبه 10 آبان ماه جاری با حضور  کمالی بخشدار آسارا، دهیاران و شوراهای روستاهای مذکور و جمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان کرج و تعدادی از بهره برداران خبر داد و اظهار داشت: این طرح که از سال 96 متوقف شده بود به جریان افتاده است و طول این پروژه 4 هزار متر است که جزو پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای بوده  و هزار میلیون ریال از اعتبار فاز اول آن توسط جهاد کشاورزی و مابقی از محل کمک خیرین تامین شده است.

صارمی عنوان کرد: نقطه آغاز فاز اول این پروژه از سرپهنه گوراب شروع و تا دره البانان ادامه می یابد و  80 هکتار از باغات روستاهای منطقه  از این پروژه مشروب می شوند.

این پروژه علاوه بر مدیریت منابع آب و جلوگیری از هدررفت آب، افزایش راندمان آبیاری و افزایش دبی آب را به دنبال داشته و همچنین موجبات آرامش روانی و بصری را برای ساکنان منطقه فراهم کرده و متعاقبا صنعت گردشگری هم ازین طرح منتفع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز