خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها سنگین است/ مسجد سلیمان در وضعیت فوق بحرانی/ کنترل کوچ عشایر در ورودی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۰۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به سه عامل کوچ عشایر و برگزاری مراسم عزا و عروسی در بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در استان خوزستان گفت: بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها سنگین است.

به گزارش ایلنا دکتذ فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بار مراجعه به بیمارستان‌ها سنگین است و بیماران بدحال و بیمارانی که ریه آنها درگیر شده به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

ابول‌نژادیان با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق بحرانی کرونا، اظهار کرد: هفته گذشته تعداد بیماران بستری در مسجدسلیمان زیاد بود که یکی از عمده‌ترین دلایل این وضعیت، کوچ عشایر در اطراف این شهرستان است.

وی افزود: ۴۰ درصد عشایر خوزستان از استان‌های اطراف مانند چهارمحال و بختیاری و اصفهان که بسیاری از شهر‌های این دو استان در وضعیت فوق بحرانی قرار دارند، به اطراف شهرستان‌های خوزستان می‌آیند.

ابول‌نژادیان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر عشایر، افزود: از فرمانداران شهر‌های ورودی خوزستان خواسته شده که بررسی عشایر و پیشگیری از انتقال ویروس از این طریق را انجام دهند.

وی گفت: البته افزایش بیماری در مسجدسلیمان تنها به دلیل کوچ عشایر نبوده است. متاسفانه یکی از مسائل و مشکلات در لالی، اندیکا و مسجدسلیمان برگزاری مراسم عزا و عروسی است و از این راه تعداد زیادی به کرونا مبتلا شده‌اند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: درمانگاه‌های تخصصی کووید - ۱۹ با حضور متخصصان بیماری‌های داخلی و عفونی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز