خبرگزاری کار ایران

به رغم هشدارهای ستاد مقابله با کرونا ؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم ۱۳ آبان خبر داد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۲۹

به رغم هشدارهای ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع در سطح شهر و یا در اماکن عمومی و سربسته ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم ۱۳ آبان در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجتبی اشجری در جمع خبرنگاران، با اشاره به همزمانی هفدهم ربیع الاو با روز ۱۳ آبان، گفت: اجتماع باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز سه‌شنبه، ۱۳ آبان ماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهر رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان شهر رشت به صورت نمادین و با حضور محدود مردم انقلابی و با رعایت الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها نیز حسب تصمیم ستادهای شهرستانی مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به وضعیت متفاوت سال جاری به جهت انتشار ویروس منحوس کرونا، تاکید کرد: در هیچ نقطه از استان گیلان راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد و این مراسم به شکل اجتماع و صرفا در فضای غیرمسقف و به دور از هرگونه تجمع فشرده همراه با ماسک و رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز