خبرگزاری کار ایران

در اقدامی خداپسندانه؛

خانواده شهید مدافع سلامت ۲۰ میلیارد ریال به بیمارستان بیجار اهدا کردند

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۷۱

خانواده شهید دکتر سیدکمال ابوترابی پاتولوژیست بیجاری در اقدامی خداپسندانه تجهیزات آزمایشگاهی به بیمارستان امام حسین(ع) محل تولد این شهید اهدا کردند.

به گزارش ایلنا، خانواده شهید سلامت دکتر سیدکمال ابوترابی پاتولوژیست بیجاری مقیم تهران تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) محل تولد این شهید اهدا کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بیجار گفت: تجهیزات آزمایشگاهی اهدا شده توسط وراث نیک اندیش شهید سلامت دکتر سیدکمال ابوترابی به آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) این شهر تحویل این شبکه شد.

امیر مرسا افزود: شهید دکتر ابوترابی با عنوان متخصص پاتولوژی همواره داوطلبانه برای خدمت رایگان در شهر‌های بیجار، سنندج و روستا‌های محروم استان کردستان اعزام و قریب به پنج سال به خدمت رسانی مشغول بود که با شیوع بیماری کرونا و حضور در جبهه مبارزه با این بیماری به شهادت رسید.

وی گفت: در شرایط بحرانی کرونا، تجهیزات و منابع مالی شبکه بهداشت و درمان جوابگوی نیاز بیماران نیست به همین لحاظ از عموم مردم و خیرین سلامت درخواست همیاری و کمک کردیم که تا امروز، بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل پتو، ماسک و لباس به این شبکه اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز