خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خواستار شد:

تصمیمات راهبردی در راستای ارتقا کیفیت آرد و نان اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۸۶۲

فرماندار رشت خواستار پیگیری و اتخاذ تصمیمات راهبردی در راستای ارتقای کیفیت آرد و نان در سطح شهرستان رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی از واحد تولیدی در حال احداث نان صنعتی و کارخانه های تولید آرد آذرگندم، خوشه  و شاد بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدیدها با بیان اینکه هدف ما از این بازدیدها، بررسی مشکلات پیش روی این واحدهای صنعتی در راستای ارتقای کیفیت آرد و در نهایت نان شهرستان انجام می‌شود، افزود: برخی از این مشکلات ممکن است خارج از اختیارات شهرستان و استان باشد که با استفاده از ظرفیت نمایندگان و انتقال مشکلات به وزارتخانه های ذیربط، می توان این مشکلات را پیگیری کرد.
 
وی ادامه داد: در حوزه مشکلاتی که در داخل استان و شهرستان قابل رفع خواهد بود، پس از کارشناسی دقیق و بر اساس واقعیت های موجود، این مسائل  در قالب شورای آرد و نان بررسی و تصمیمات راهبردی لازم اتخاذ می شود.
 
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت های موجود جهت بهبود کیفیت آرد و نان در شهرستان رشت، اظهار داشت: بازدید از واحد تولیدی در حال احداث نان صنعتی رشت نیز از دیگر بازدیدهای صورت گرفته بود که با راه اندازی این پروژه علاوه بر اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر، شاهد تامین بخش اعظمی از نیازهای نان صنعتی در مرکز استان خواهیم بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز