خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

هیات‌های ورزشی خاص حمایت می‌شوند/ احداث سالن ورزشی جانبازان و معلولین با متراژ 800 متر در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۶۲

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های هیات جانبازان و معلولین، سالن تخصصی این هیات در زیر بنایی به متراژ ۸۰۰ متر احداث خواهد شد.

به‌گزارش‌ ایلنا، سجاد انوشیروانی در نشست مشترک هیات‌های ورزشی‌جانبازان و معلولین، ناشنوایان، نابینایان و بیماران خاص با تاکید بر نیاز اساسی این هیات‌ها به یک سالن تخصصی عنوان کرد: با توجه به اینکه این هیات‌های ورزشی از تعدد رشته های ورزشی برخوردار هستند نیاز است که یک سالن تخصصی ویژه برای این هیات ها احداث شود.

وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان محترم در مجلس و وزارت ورزش و جوانان و همچنین حمایت‌های استاندار اردبیل در راستای توسعه زیر ساخت‌های هیات جانبازان و معلولین، سالن تخصصی این هیات در زیر بنایی به متراژ ۸۰۰ متر احداث خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سالن ورزشکاران جانبازان و معلولین در بنیاد شهید استان اردبیل تا سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف خواهد شد و با در نظر گرفتن اعتبارات لازم این سالن در طی دوسال تکمیل و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: برای ورزشکاران و هیات های یاد شده با وجود شرایط خاصی که دارند باید زیر ساخت های مناسب ایجاد شود تا ورزشکاران این رشته های ورزشی بتوانند به صورت تخصصی و با تجهیزات ورزشی مناسب به فعالیت بپردازند.

انوشیروانی اضافه کرد: هیاتهای ورزشی نابینایان، ناشنوایان و بیماران خاص هم با توجه به اینکه از شرایط خاصی برخوردار هستند و ورزشکاران این هیات‌های ورزشی با معلولیت مواجه هستند نیاز است که توجه ویژه ای شود و برای تمرینات این ورزشکاران زمان خاصی در نظر گرفته شود تا بتوانیم سالن برای تمرینات در اختیارشان قرار دهیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ورزش حوزه بانوان در هیات‌های ورزشی تشریح کرد: در حوزه بانوان هیات های ورزشی باید برنامه های ویژه ای داشته باشند و اداره کل در این حوزه از برنامه های ورزش بانوان در راستای توسعه و سلامت محوری بانوان و مادران و قهرمانی در این حوزه حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز