خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه‌های عمرانی شهرک پیامبر و بافت فرسوده بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۵۰

استاندار هرمزگان گفت: هر چند براساس بازدید میدانی روند اجرایی شدن پروژه های عمرانی شهرک پیامبر اعظم(ص) و بافت فرسوده شهر بندرعباس مناسب است اما باید برای تکمیل، در اجرای آنان سرعت بخشی شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرک پیامبر اعظم(ص) و بافت فرسوده شهر بندرعباس ضمن تاکید بر توجه به کیفیت پروژه ها، عنوان کرد: تامین مسکن مردم به خصوص اقشار کم درآمد یک ضرورت است و جهت تحقق آن باید در اجرای پروژه‌ها تسریع شود.

وی ادامه داد: دولت تلاش دارد که زمینه تأمین مسکن اقشار مختلف مردم در استان هرمزگان را فراهم کند.

استاندار هرمزگان افزود: در بازدید از پروژه‌های اقدام ملی ساخت مسکن، آسفالت معابر و جدول کشی شهرک پیامبر اعظم(ص) و همچنین پروژه های مشارکتی در بافت فرسوده ۱۶۰ واحدی، تجاری، خدماتی و مسکونی در حاشیه محله چاهستانی ها و سالن های ورزشی، تاکید شد که در اجرای آن تسریع شود.

همتی تصریح کرد: پروژه‌های مشارکتی در راستای طرح اقدام ملی ساخت مسکن مانند پروژه  ۶۰ واحدی ابومسلم در راستای تامین نیاز گروه های مختلف استان در حال آماده سازی است و همچنین مجتمع ولیعصر به صورت مشارکتی مسکونی و تجاری در حال احداث است.

وی گفت: بازدید دیگری که امروز انجام شد، پروژه های اقدام ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله پروژه ۷۶۸ واحدی پیامبر اعظم(ص) و همچنین ۲۵۶ واحدی و ۱۶۰ واحدی بود که از محل سهم آورده مردم و تسهیلات بانکی، عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خانه محله تپه الله اکبر در راستای بازآفرینی شهری با هدف تأمین سرانه فرهنگی محلات، علاوه بر محله تپه الله اکبر، بخشی از کوی ملت و کمربندی را نیز تحت پوشش قرار خواهد داشت و این دومین خانه محله در حال ساخت است و با ۹۰۰ متر در دو طبقه شامل کتابخانه، سالن اجتماعات و غیره با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله آخر ساخت و آماده شدن برای بهره‌برداری قرار دارد.

همتی بیان کرد: درمانگاه شهرک پیامبر اعظم(ص) که در سال ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز شده و با زیربنای ۴۴۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  در حال ساخت است که برای تأمین سرانه مورد نیاز جمعیت این منطقه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: احداث مرکز درمانی شهرک مهرآوران نیز با هدف تأمین سرانه خدمات درمانی از سال ۹۸ آغاز شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد و این پایگاه درمانی با ۳۴۰ متر زیربنا و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال احداث است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: پروژه دیگری که مورد بازدید قرار گرفت، سالن تیراندازی شهرک پیامبر اعظم(ص) بود که این پروژه با 1267 مترمربع زیربنا و اعتبار 55 میلیارد ریال، امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از مناطق مختلف این شهرک بر رفع مشکلات شهری آن تا قبل از بارندگی های احتمالی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز