خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان:

روزانه بیش از ۳۰۰ هزار ماسک در استان قزوین تولید می‌شود/ بیش از 20 مدیر استانی درگیر کرونا شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۳۳

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود و نیاز استان ۱۵۰ هزار ماسک در روز است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: از لحاظ تولید ماسک و مواد ضدعفونی قزوین یکی از استان‌هایی است که دست برتر را دارد و ظرفیت تولید یک میلیون ماسک را در اختیار دارد و هم اکنون روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار ماسک تولید می‌شود و این در حالی است که نیاز استان ۱۵۰ هزار ماسک در روز است.

وی افزود: هم اکنون دو میلیون ماسک ذخیره سازی شده است تا در موضوع افزایش قیمت ماسک و فصل پیش رو مشکلی نداشته باشیم و مواد شوینده و ضدعفونی لازم توسط واحد‌های تولیدی استان تولید شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: برخی از مردم بیمار‌های دیگری دارند و به ناچار باید به بیمارستان مراجعه کنند و لذا نگرانی ما این است چگونه این موضوع را مدیریت کنیم که همه بیمارستان‌ها آلوده نشوند و بیماران غیرکرونایی ترسی برای مراجعه به بیمارستان نداشته باشند.

حبیبی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی بعد از ۹ ماه شیوع ویروس کرونا مردم دچار افسردگی و روان پریشی شدند لذا این شرایط می‌طلبد در حوزه روان شناسی طلاب و دست‌اندرکاران امر ورود پیدا کنند و مردم را از طریق رسانه آگاه کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان تصریح کرد: بیش از ۲۰ مدیر استانی درگیر کرونا شدند لذا خواهش ما این است که برای رعایت حال جامعه از اجتماعات پیشگیری شود و اکنون توقع داریم که گروه‌های جهادی ظرفیت خود را اعلام و همکاری کنند و تقسیم کار اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز