خبرگزاری کار ایران

توسعه اکو‌سیستم نوآفرینی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۰۶

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از فعالیت 93 شرکت استانی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان و ثبت‌نام 54 شرکت نوپا، شتابدهنده و مرکز رشد در سامانه ایران نوآفرین خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز رزمی از فعالیت 93 شرکت استانی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اردبیل و ثبت‌نام 54 شرکت نوپا، شتابدهنده و مرکز رشد در سامانه ایران نوآفرین خبر داد و گفت: تاکنون 34 شرکت نوپا، 14 استارت‌آپ و علاقه‌مند حوزه فاوا، 3 شرکت بزرگ رشد یافته و 3 شتاب‌دهنده و مرکز رشد، جهت بهره‌مندی از طرح‌های حمایتی ایران نوآفرین و ایران کارفا، مراحل ثبت نام را تکمیل کردند و 93 شرکت استانی هم اکنون عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای کارآفرینانه طی چند سال گذشته گفت: با توجه به برنامه‌های اجرا شده در چند سال اخیر و برگزاری رویدادهای کارآفرینی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف تیم‌سازی، 50 نفر از متخصصان حوزه انیمیشن و صاحبان مهارت در حوزه بازی‌های موبایلی و اپلیکیشن، شناسایی و اکنون در مرکز انیمیشین و بازی موبایلی پارک علم و فناوری استان اردبیل که یکی از چهار مرکز فعال کشور در این حوزه است، مستقر شدند.

رزمی در پایان افزود: مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی‌های رایانه‌ای اردبیل، پتانسیل ارائه محصولات در بازارهای ملی و بین‌المللی را دارد و استان اردبیل به زودی در حوزه تولید محتوا به ویژه تولید انیمیشن، بازی‌های موبایلی، اپلیکیشن، موشن گرافیک و ... به یکی از قطب‌های کشور تبدیل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز