خبرگزاری کار ایران

با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس؛

اختتامیه جشنواره تابستانی یخ در بهشت99 برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۰۱

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس جشنواره تابستانی یخ در بهشت 99 ویژه کودکان و نوجوانان شهر را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حامد رضوانی در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور برگزیدگان و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره یخ دربهشت در 5محور نقاشی، کاردستی، نمایش های عروسکی، قصه گویی و شعرخوانی بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره باهدف ایجاد انگیزه و رشد استعدادها و خلاقیت کودکان شکل گرفته است که دبیرخانه این جشنواره از اول مردادماه آغاز به کار کرده است.

رضوانی تصریح کرد: تعداد125 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از مجموع125اثر، 45 اثر برگزیده شدند.  

وی شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های کودکان، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد سرگرمی و اوقات فراغت در دوران شیوع ویروس کرونا را از  دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از برنامه تلاش می‌شود سال آینده این جشنواره در ۱۰ رشته و در بخش نوجوان و جوانان نیز برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز